Search This Blog

Pages

Tuesday, December 24, 2013

majlis penutup kertas 4581/2

Majlis

Bismillahhirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera
Majlis mengalukan-alukan kehadiran para hadirin

Di harap para hadirin dapat mengambil tempat yang telah disediakan

Memohon perhatian dan kerjasama para hadirin yang dihormati, supaya majlis jamuan malam ini berjalan dengan lancar

4581
buat perhatian warga dewan yang dihormati...dibacakan secara ringkas tentatif perjalanan majlis pada malam ni...

Sebentar lagi majlis akan dimulai dengan bacaan doa...seterusnya majlis diteruskan dengan ucapan oleh ketua pemeriksa pn hjh hendon dan en zahin pegawai lpm dan seterusnya dipanggil sekali lagi en azizi untuk bacaan doa acara jamuan makan. Di minta kepada semua hadirin supaya dapat memenuhi tentatif yang telah di susun bagi kelancaran majlis.

Sekian dimaklumkan, atas kerjasama yang diberikan kami dahului dengan ucapan terima kasih
*************************************************************

Mengumumkan ketibaan Yang berbahagia en zahrin bin hj abu, penolong pengarah unit SPM SEKTOR PENGENDALIAN PEPERIKSAAN MENENGAH ATAS DAN LUAR NEGERI ( SPPMALN ) , diiringi ketua 2 pasukan masuk ke dalam dewan *************************************************************

ucapan protokol
Bismillahhirrahmanirrahim. Alhamdulillah hirabbil alamin wassalatuwassalamuala ayrafilambiyai iwalmursalan waalaalihi wasahbihi ajmain

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera

1. Yang berbahagia en zahrin bin hj abu, penolong pengarah unit SPM SEKTOR PENGENDALIAN PEPERIKSAAN MENENGAH ATAS DAN LUAR NEGERI ( SPPMALN )

2. Yang dihormati pn hjh hendon binti mamat,ketua pemeriksa kertas 4581/2
3. Yang berusaha barisan ketua2 pasukan pemeriksa kertas 4581/2
4. Para pegawai pemeriksa kertas 4581/2 seluruh malaysia

5. Pegawai-pegawai lembaga peperiksaan malaysia dan
6. Tuan-tuan dan puan-puan yang dihormati sekelian
Pada majlis yang permai ini, marilah kita memanjat syukur ke hadrat ilahi kerana dengan izin serta limpah rahmatnya kita diberikan kekuatan untuk berhimpun di dewan putra empress hotel sepang bagi menjayakan satu majlis jamuan makan malam sempena perpisahan pemeriksa2 kertas 4581/2 tahun 2013.
 kami selaku pihak majlis merakamkan jutaan terima kasih atas kehadiran kalian semua. Semoga dengan kehadiran kalian semua meluangkan masa pada malam ini akan menjadi detik kenangan manis pada majlis yang penuh keberkatan dan gemilang ini.


Bagi memberkati majlis pada malam yang berbahagia ini, majlis dimulai dengan bacaan doa. Untuk itu, majlis dengan segala hormatnya mempersilakan Al fadhil en aziz bin ali untuk memimpin bacaan doa dipersilakan.

(Bacaan Doa)

Majlis mengucapkan terima kasih kepada Al fadhil en aziz bin ali di atas pimpinan bacaan doa itu tadi.


Warga dewan yang dimuliakan,

Seperti kita sedia maklum, sejak tahun 2009, sebahagian besar kita telah berkumpul dalam memulakan tugas pemeriksaan kertas 4581/2 bermula di regency hotel, May tower Hotel services ,  hotel royal tahun 2011, Radius International hotel 2012 dan berakhir di tempat bersejarah...di sini...diempress hotel sepang. Selama 5 tahun kita bersama pelbagai kenangan manis kita tempuh dalam menggalas tanggungjawab yang diamanahkan....namun jodoh kita tidak berpanjangan. kini merupakan detik akhir tugas kita sebagai satu pasukan dalam menjalankan tugas yang di amanahkan berikutan berakhirnya kertas peperiksaan spm applied science pada tahun 2013.

hadirin-hadirat yang dikasihi,

Tanah terbiar tidak bertuan,
Berpagar teguh tidak berpapan,
ucapan seterusnya menjadi  tumpuan
Persilakan tuan memberikan ucapan


Tanpa melengahkan masa, majlis dengan penuh takzim menjemput dan mempersilakan Yang dihormati pn hjh hendon binti mamat,ketua pemeriksa kertas 4581/2 untuk menyampaikan ucapan alu-aluan
Dengan segala hormatnya dipersilakan.


(ucapan  ........)
Majlis mengucapkan terima kasih di atas ucapan alu-aluan oleh pn hjh hendon binti mamat itu tadi.



tuan2 dan puan yang dihormati sekelian..
Kini tibalah masa yang dinantikan, iaitu ucapan oleh Yang berbahagia en zahrin bin hj abu, penolong pengarah unit SPM SEKTOR PENGENDALIAN PEPERIKSAAN MENENGAH ATAS DAN LUAR NEGERI ( SPPMALN )
Majlis dengan penuh rasa takzim mempersilakan

Majlis merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan jutaan terima kasih kepada Yang berbahagia en zahrin bin hj abu diatas kesudian menyampaikan ucapan sebentar tadi.



Tanda sudah, key in pun sudah

Lpc lpu mencabar minda

Hati cemas gelana gundah

Tak sabar pulang ke kepangkuan keluarga



Empress hotel tempatnye indah
kenangan indah suka dan duka
Majlis kita selesai sudah
Kita ke acara menjamu selera



Hadirin warga dewan yang dihormati
L
Dengan berakhirnya acara ucapan itu tadi, maka tibalah masanya untuk kami selaku pengendali majlis mengundurkan diri. Pihak majlis juga menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf sekiranya ada terlanjur kata, terlampau cara sepanjang kami mengendalikan majlis ini.

Terbang sekawan burung tempua
Membuat sarang dirumpun pegaga
Terima kasih kepada semua
Segala kerjasama amatlah berharga

P
Seterusnya, sebelum kita menikmati juadah , majlis dengan segala hormatnya mempersilakan sekali lagi Al fadhil en aziz bin ali untuk memimpin bacaan doa

Majlis dengan segala hormatnya dipersilakan

Sekian sahaja, salam hormat, Wa BilLahit Taufiq walHidayah Wassalamu `Alaikum Wa Rahmatullahi Wa Barakatuh. Selamat menjamu selera...

No comments: